Studentermedhjælper til medlemsloyalitet

Vi har brug for en ambitiøs og energisk studentermedhjælper til arbejdet med vores støttemedlemmer.

Om stillingen

Stillingen indgår i fundraisingafdelingen, som er en del af kommunikationsafdelingen med ca.10 medarbejdere. 

I fundraising arbejder vi med donor journey, loyalitet, online annoncering, lead generering, e-mail marketing, eksterne telemarketing bureauer, planlægning og afholdelse af foredrag og webinarer samt kampagnearbejde. Vi er netop i gang med at implementere en ny marketing automation platform, så det er en spændende tid med flere nye muligheder i vores fundraising og kommunikation med støttemedlemmerne. 

Vi har en del faste opgaver, som du får ansvaret for, og som er grundlæggende for at hverdagen fungerer. Det dækker blandt andet serviceminded kommunikation på mail og telefon med vores støttemedlemmer, udsendelse af velkomstbreve, opsætning af e-mails, administrative opgaver i forbindelse med telemarketing. 
Derudover har vi flere ad hoc opgaver, som du også vil blive inddraget i, og hvor du har mulighed for at præge jobbet i retning af dine kompetencer og interesser.  

CRM og excel bliver dine vigtigste værktøjer i dagligdagen. Så det er afgørende, at du er detaljeorienteret og et plus, hvis du har erfaring med dette fra tidligere. 

Vi forestiller os, at du er på starten eller midt i din bachelor. Det er et job, som du har mulighed for at vokse i og være med til at udvikle. 

Om dig

  • er sandsynligvis i gang med din bachelor på fx CBS
  • synes, det er sjovt at jonglere med data og er skarp til Excel
  • ser dig selv arbejde med fundraising, salg eller marketing på længere sigt
  • arbejder struktureret, selvstændigt og har et rigtig godt overblik
  • er grundig og ved, at detaljen er vigtig
  • er serviceminded og velformuleret i kontakten med vores støttemedlemmer – både på mail og telefon
  • vil gerne arbejde i et lille team – hvor vi er yderst afhængige af hinanden, og hvor der ikke er langt fra ide til handling

Arbejdstid

Den ugentlige arbejdstid er ca. 10 timer.

Ansøgning

Vi afholder løbende samtaler fra slutningen af juli. Opstart i august/september.

Send din ansøgning med CV, karakterer og anbefalinger til relationsansvarlig, Maria Tersing Kristensen på mtk@psykiatrifonden. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Maria på 4033 9483 (fra uge 29). 

Hejrevej 43 | 2400 København NV | 3929 3909 | pf@psykiatrifonden.dk | CVR 1917 4883