Telefonrådgivning
I telefonrådgivningen kan du få hjælp til at håndtere det, der er svært. Gratis og anonymt. Vores fagprofessionelle rådgivere sidder klar ved telefonerne hver dag året rundt.
Der er ofte mange, som ringer, så der kan være ventetid. Vi gør, hvad vi kan for at undgå, at du skal vente. Prøv eventuelt at ringe på et andet tidspunkt.
Vær opmærksom på, at den sidste samtale tages 30 minutter inden Rådgivningen lukker. Det vil sige, du ikke kommer igennem til en rådgiver, selvom du fortsat sidder i kø, når den sidste samtale er taget.
Har du brug for akut hjælp?
Hvis du har brug for akut hjælp, skal du kontakte 112, lægevagten eller den nærmeste psykiatriske akutmodtagelse:
Læs mere: Brug for akut hjælp?
Gratis og anonymt
Telefonrådgivningen er gratis og anonym. Så enhver samtale er helt fortrolig.
Med deres fagprofessionelle baggrund er vores rådgivere trænede i at lytte til dig og give dig den hjælp, du har brug for.
Når du ringer, vil vi bede dig oplyse alder, køn og hvilken del af landet, du bor i. Dette er udelukkende for at vi bedre kan vejlede dig.
Brugerundersøgelse
Svar på seks spørgsmål, og hjælp os med at blive bedre. Det tager cirka fem minutter.
Brugerundersøgelse om telefonrådgivningen
Hvis du ønsker at klage over den rådgivning, du har fået, kan du gøre det her.